Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Μυστικά Ξωτικούλια 2016!

Καλησπέρα ομορφιές! Τι μου κάνετε;  Εγώ έχω αρχίσει ήδη να σκέφτομαι τα Χριστούγεννα και έχω ξεκινήσει ήδη τις κατασκευούλες.
Θυμάστε πέρυσι που ξεκινήσαμε το Μυστικό ξωτικούλι; Για τις καινούριες πρόκειται για μια μυστική ανταλλαγή δώρων για τα Χριστούγεννα, γιατί τι καλύτερο από το να λαμβάνουμε δώρο  με αγάπη αυτές τις Άγιες Μέρες;
Φέτος θα ξεκινήσουμε τις συμμετοχές λίγο νωρίτερα για να φτάσουν όλα τα δώρα εγκαίρως.
Για να συμμετέχετε στα Μυστικά ξωτικούλια απλά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα συμμετοχής εως 31/10.



 

* Η παρουσίαση του δώρου που θα στείλετε/λάβετε είναι υποχρεωτική!
Φιλιά!
Δέσποινα!!!

39 σχόλια:

  1. Κ εγώ φέτος!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ εγώ φέτος!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εννοείται πως θα συμμετέχω! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μολις ελαβα μερος!!! Καλα τρελαινομαι για κατι τετοια!!!! Μπραβο κοριτσι για την πρωτοβουλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρούσα κι εγώ για φέτος!!! Ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα...την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρούσα κι εγώ για φέτος!!! Ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα...την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόλις συμπλήρωσα κι εγώ τη φόρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips