Κάτι γενέθλια,δυο ήδη μικρά παιδιά και μια τρίτη εγκυμοσύνη....

Ίσως ο πιο αλλοπρόσαλλος τίτλος που έχω βάλει σε άρθρο μου,όμως πίστεψε με κάπως έτσι σε μια συνεχόμενη διακύμανση βρίσκεται τώρα και η ίδια μου η ζωή!Μοιράζομαι τα άρθρα μου,τις απόψεις μου αλλα και τις σκέψεις μου μαζί σου αγαπημένη αναγνώστρια του thesmellofmommy,εδώ και 4 περίπου χρόνια,πριν καν να εχω γεννήσει το πρώτο μου παιδάκι!Τότε που ο κόσμος της μητρότητας δεν είχε ξεκινήσει για εμένα,και φάνταζε ενα κοντινό όνειρο....Έγινα για πρώτη φορά μανούλα και έγραψα για αυτό,έγραψα για τις πρώτες ημέρες μαζί με το μωρό μου,για τους πρώτους μήνες ζωής του....και εσύ όλα τα μάθαινες,απο τους πρώτους....Την ανακοίνωση της δεύτερης εγκυμοσύνης μου και τις σκέψεις μου γύρω απο αυτήν επίσης την διάβασες και μου ευχήθηκες,κάποια σχόλια ήταν πραγματικά τόσο εύστοχα αλλα και καθησυχαστικά τότε!Σας ευχαριστώ!Γιατι εδώ στο mommy blog μας,σου παρουσιάζω βιβλία παιδικά,βιβλία για γονείς,συνταγές ιδανικές για παιδιά,προϊόντα που αφορούν τα παιδιά αλλα εκτός αυτών ξέρεις οτι σου γράφω και λίγο πιο προσωπικά μου θέματα αλλα και απόψεις,γιατι για εμένα αυτός ειναι ο δικός μου τρόπος έκφρασης και γιατι νιώθω πως απευθύνομαι σε πολλές μαμάδες με παρόμοιες ισως εμπειρίες,σκέψεις,προβληματισμούς και γνώμες!Οπως και να έχει απευθύνομαι σε γυναίκες,μαμάδες,μέλλουσες μανούλες,μεγαλύτερες ηλικιακά,συνομήλικες,νιώθω οτι το άτομο που θα με διαβάσει ακόμα και αν διαφωνεί σε κάτι μαζί μου,σε ενα βαθμό θα με νιώσει....Οπως θα έγραφα στο ημερολόγιο μου,όπως θα εκφραζόμουν σε εναν πολύ δικό μου άνθρωπο η οπως ακριβώς μιλάω στον ευατό μου,στις δικές μου χαμένες σκέψεις....
    Στο εχω ξανά αναφέρει,αυτό το blog δείχνει την αληθινή πλευρά δυο νέων μαμάδων και του κόσμου τους....τίποτα ψεύτικο,τίποτα εξωπραγματικό!Σαν όλες εμάς τις μανούλες,που πολλές φορές ειναι σαν γνωριζόμαστε τόσο καλά μεταξύ μας και ας μην ξέρουμε η μια την άλλη στα αλήθεια,με μια κουβέντα που θα ανταλλάξουμε,με μια αλλη μαμαδίστικη φωτογραφία που θα δούμε και κάτι θα μας θυμίσει,με ενα αλλο άρθρο που θα διαβάσουμε και θα ειναι σαν να μας αντιπροσωπεύει....όλα αυτά μας ενώνουν,η καθημερινότητα των νέων μαμάδων που έχει πολλά κοινά κυρίως στο κομμάτι των δυσκολιών που πολλές θα περάσουμε απο ίδιες φάσεις!Ίσως λοιπόν εσύ να μπορέσεις να με νιώσεις λίγο παραπάνω....
    Μια μέρα πριν τα γενέθλια μου λοιπόν που με βρίσκουν και φέτος με την κοιλιά....τούρλα!Ναι έγκυος ξανά!Στην τρίτη μου εγκυμοσύνη!Σήμερα ήδη στον 5ο μήνα αυτής....Δεν σου κρύβω οτι ήμουν λίγο διστακτική να σου μιλήσω νωρίτερα για αυτό....Οπως θα ξέρεις ήδη,είμαι μαμά δυο μικρών αγοριών,το μεγάλο μου το αγόρι θα γίνει 3 σε λίγο καιρό και ο μικρός είναι μόλις 17μηνών!
Θα σου γράψω με απόλυτη ειλικρίνεια λοιπόν χωρίς κανένα ροζ πλέγμα να καλύπτει τα λεγόμενα μου!Με δυο ήδη τόσο μικρά παιδιά,μια τρίτη εγκυμοσύνη σίγουρα δεν ειναι εύκολη υπόθεση!Πραγματικά καμία σχέση της δεύτερης εγκυμοσύνης μου που αν θυμάσαι κάτι σου είχα γράψει και τότε,με τώρα με την τρίτη!Το να έχεις ενα μικρό μωρό και να είσαι ξανά έγκυος έχει τα δικά του βάρη,το να έχεις όμως δυο μικρά παιδιά και να είσαι πάλι έγκυος ειναι απερίγραπτα δύσκολο!Μην μου πεις οτι υπάρχουν και γυναίκες με περισσότερα παιδιά,πραγματικά δεν με αφορά.Εγώ θα σου μιλήσω για αυτό που εγώ ζω και την δική μου πραγματικότητα!
    Κάθε εγκυμοσύνη λένε ειναι διαφορετική,ενώ μπορεί να έχει πολλά κοινά με μια προηγούμενη,θα έχει και τις διαφορές της....Ναι μπορεί και σε αυτή την εγκυμοσύνη να μην είχα κάποιο ιδιαίτερο άλλο σύμπτωμα οπως εμετοί κλπ.οπως δεν είχα και στις δύο άλλες,όμως σίγουρα τώρα είχα περισσότερα πονάκια ειδικά τους πρώτους μήνες!Η μέση μου δε,πολλές φορές νομίζω οτι θα με αφήσει....Και στο θέμα κιλών στα ίδια πάνω κάτω βρίσκομαι!Η τρίτη εγκυμοσύνη με συνάντησε γύρω στα 48κιλά και πάλι οπότε ξεκίνησα απο τα ίδια,τώρα βρίσκομαι κοντά στα 52!Και ενώ η κοιλιά μου άρχισε να φαίνεται πολύ πιο γρήγορα αυτή την φορά και εγώ να την αισθάνομαι να μεγαλώνει με γοργούς ρυθμούς,τώρα την βλέπω σχετικά εντάξει για τον μήνα μου!Στην αρχή είχα τρομάξει!χαχα!Κάτι λίγο διαφορετικό απο συμπτώματα;Σπυράκια ακμής....ω ναι!Διάσπαρτα μεν τα περισσότερα,σπαστικά δε....
    Πέρα απο το εμφανισιακό και σωματικό μέρος όμως,θέλω να σταθώ στο ψυχολογικό κομμάτι που ειναι εξίσου σημαντικό!Μια τόση σύντομη τρίτη εγκυμοσύνη σίγουρα δεν θα μπορούσε να μην με επηρεάσει ψυχολογικά!Και αυτό κυρίως λόγω της κόπωσης,της κούρασης που έχω....Με δυο πιτσιρίκια που ακόμα σχεδόν για όλα τα θέματα με έχουν απόλυτα ανάγκη καταλαβαίνεις οτι κουράζομαι πολύ!Και όλο αυτό φέρνει ως αποτέλεσμα να μην εχω αντοχές κυρίως ψυχικές,οι ορμόνες και τα νεύρα έχουν χτυπήσει κόκκινο!Κάτι που στις προηγούμενες εγκυμοσύνες υπήρχαν σε τόσο ήπιο βαθμό!Τώρα δυστυχώς είναι στον ύψιστο!Η αϋπνία ειδικά μου φέρνει τέτοια εξάντληση!Κάτι που με στεναχωρεί πολύ!
    Και κάπως έτσι κοιτώντας κιόλας πρόσφατα στην τηλεόραση ενα χορευτικό σχετικό με την επιλόχειο κατάθλιψη,πόσες σκέψεις γυρίσαν στο μυαλό μου!Δεν έχω βιώσει την επιλόχειο κατάθλιψη για να την γνωρίζω καλά,ωστόσο είμαι σίγουρη πως παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτήν η ψυχολογία της γυναίκας κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης για το πως δηλαδή θα υποδεχτεί το νέο της μωράκι!Προσωπικά αν με ρωτάς θεωρώ οτι και μια εγκυμονούσα οπως και κάθε άνθρωπος άλλωστε μπορεί αυτή την περίοδο να βιώσει την κατάθλιψη,η εστω να φτάσει κοντά σε αυτήν....Αλλάζει τόσο πολύ η ψυχολογία της,επηρεάζεται τόσο πολύ ο κόσμος της με τις αλλαγές που βιώνει εσωτερικά και εξωτερικά!
Και έρχεται η τρίτη εγκυμοσύνη για να με κάνει να καταλάβω πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι άνθρωποι που περιβάλλουν μια έγκυο γυναίκα!Πόσο σημαντικό ειναι το περιβάλλον της να ειναι υποστηρικτικό,οι άνθρωποι που την αγαπάνε να ειναι πιο δίπλα της απο ποτέ ουσιαστικά και πρακτικά,να μην την επηρεάζουν με αρνητικές σκέψεις και να μην την γεμίζουν με επιπλέον άγχη και προβλήματα!Τόσα έχει αλλωστε η ίδια να σκεφτεί απο μόνη της!
    Μα θα μου πεις όλα αυτά τα λες για την πιο όμορφη περίοδο της ζωής μιας γυναίκας;Μιας γυναίκας που περιμένει το δικό της θαυματάκι;Σου ανέφερα και πιο πάνω,με αυτό το άρθρο θα βγούμε λίγο απο το ροζ συννεφάκι,γιατι η εγκυμοσύνη μπορεί απο μόνη της να σηματοδοτεί ενα ευχάριστο γεγονός αφού σημαίνει ζωή και αυτό ειναι απο μόνο του οτι πιο σπουδαίο,όμως εχει και τις δυσκολίες της....Σίγουρα αυτό που μετράει περισσότερο απο καθετι είναι ενα γερό μωρό να μεγαλώνει μέσα μας χωρίς προβλήματα,και να πάνε όλα καλά με μια καλή γέννα!Αυτό εννοείται!Όμως και για αυτό μια έγκυος γυναίκα μπορεί να έχει τις ανησυχίες της,ειδικά όταν έχει και άλλα παιδιά να σκεφτεί....Το να μεγαλώνεις ήδη δυο μικρά παιδιά έχοντας την πλήρη ευθύνη τους στα χέρια σου όλη μέρα όσο όμορφο και αν φαντάζει,όσο επιλογή μας και αν ειναι,έρχονται στιγμές που όλο αυτό έχει τις δικές του δυσκολίες!Ειδικά για μια μάνα που ειναι έγκυος και δεν προλαβαίνει ούτε να ξεκουραστεί,να κοιμηθεί λίγο....Δυο παιδιά αυτών των ηλικιών που δεν ειναι ακόμα σε θέση να καταλάβουν πολλά,σίγουρα ακόμα δεν ειναι σε θέση να καταλάβουν τι συμβαίνει στην μαμά!Μιλάμε και στους δυο,ειδικά στον μεγαλύτερο που το έχει ξανά βιώσει κιόλας(την μαμά έγκυο)και που εχει μια αδυναμία στα μωράκια γενικά!Του λέμε οτι η μαμά στην κοιλίτσα έχει ενα νινί που θα έρθει και θα το πάρει αγκαλίτσα!Στην αρχή δεν έδινε καμία σημασία,σαν να μην το αποδεχόταν,σαν μην ήθελε καν να το ακούσει,αδιαφορούσε....Τώρα έχει αρχίσει δειλά δειλά να αγγίζει την κοιλίτσα της μαμάς!Ο μικρός δεν το συζητώ!Εδώ πήγαμε επίσκεψη σε σπίτι με μωρό και δεν του έδωσε καμία σημασία!Μα ειναι ακόμα μικρούλης μωρε,λογικό....Δεν μπορούν ακόμα να καταλάβουν οτι θα έρθει το αδελφάκι τους,οτι η μαμά εχει το αδερφάκι τους στην κοιλίτσα,δεν ειναι σε θέση να το κουβεντιάσουμε καν!

    Έχοντας ήδη την εμπειρία της γρήγορης επόμενης εγκυμοσύνης(και τώρα επι δύο)πια εχω σχηματίσει την εξής άποψη!Θα ζήσεις πολλές όμορφες και δυνατές στιγμές με δυο η τρια ζουζούνια στο σπίτι με τόση μικρή ηλικιακή διαφορά,θα σου μάθουν πολλά πράγματα,θα δεις στο ύψιστο τι σημαίνει η σχέση μεταξύ των αδελφών,θα χρειαστεί αρκετές φορές να τρέξεις να σώσεις τον μικρότερο της παρέας και να την δεις λίγο σαν διαιτητής που έχει και την πλάκα του αυτό,αλλα αλλα....θα έρθουν και ζόρικες στιγμές,που θα στεναχωρηθείς νιώθοντας πως μιλάς χωρίς να ακούγεσαι,νιώθοντας φόβο μην το ενα παιδί γίνει η αιτία να χτυπήσει το άλλο,θα ξεχάσεις ύπνους,θα ζεις μόνιμα οπως λέω εγώ σε μια μόνιμη''τσίτα'',σε μια συνεχόμενη εγρήγορση οπου τα αντανακλαστικά βρίσκονται σε αλλο level!Καθημερινά αμα κάτσω στον καναπέ δεν υπάρχει περίπτωση είτε ειναι πρωί,είτε απόγευμα,είτε βράδυ να μην πάνε να κλείσουν τα μάτια μου....Οι ώρες ύπνου ειναι ελάχιστες και αυτές συνέχεια διακοπτόμενες,αυτή ειναι μια σοβαρή αιτία για να φέρνει πολλά προβλήματα!Ειμαι όλη μέρα με δύο παιδάκια διαφοράς μεταξύ τους 18μήνες και που κανείς τους δεν ειναι πάνω απο 3χρονών!Ακριβώς πάνω στις πιο δύσκολες ηλικιακές τους φάσεις!Δες σε προηγούμενο ποστ μου με την εφηβεία των 2,5-3 και θα καταλάβεις τι εννοώ!Όπως επίσης και η ηλικία των 1,5!Ενα παιδάκι που περπάτησε πριν λίγο καιρό και ακόμα κατακτά πολλές απο τις δυνάμεις του,που έχει συνέχεια απο πάνω του εναν αδελφό να μην τον αφήνει να πάρει ανάσα,να προσπαθεί να διεκδικεί τον δικό του χώρο απο το μεγαλύτερο παιδάκι!Θέλω να μιλήσω ξεχωριστά και αναλυτικά για τον μικρό και τις δικές του στιγμές....Ενα θα σου πω γελώντας και ισως καταλάβεις,πλήρης αντιγραφέας!
Έχει τα καλά της η μικρή ηλικιακή διαφορά ανάμεσα σε δύο η περισσότερα αδέλφια κυρίως για τα ίδια μεγαλώνοντας,όμως πραγματικά και η τόση μικρή διαφορά εχει αρκετές δυσκολίες κυρίως για τους φροντιστές!Δεν το μετανιώνω στιγμή εννοείται αφού εχω δίπλα μου αυτές τις ψυχές που για μένα ειναι τα πάντα,αλλα αν με ρωτούσε μια άγνωστη μανούλα για το πότε να κάνει το επόμενο παιδάκι της,θα της έλεγα να μην βιαστεί!Θα της έλεγα τα υπερ αλλα και τα κατά μιας καθημερινότητας που θυμίζει....παιδικό σταθμό!
    Μπήκαμε στην 20η εβδομάδα κύησης και ακόμα δεν το πιστεύω!Καλοκαιρινό μωράκι!Εγκυμοσύνη και γέννα όμως το καλοκαίρι απλα δεν παλεύεται!Δεν αντέχω που δεν αντέχω την ζέστη γενικά....παιδί του χειμώνα βλέπεις δηλώνω και ας γεννήθηκα άνοιξη!Μέχρι τώρα ειχαμε εναν ανοιξιάτικο γιο,εναν φθινοπωρινό γιο και τώρα καλοκαιρινό καλοκαιρινό,τι όμως;Γιο η κόρη;Όπως θα κατάλαβες,ακόμα δεν μάθαμε και ούτε πρόκειται!Επιλέξαμε και σε αυτή την εγκυμοσύνη να μην μάθουμε το φύλο του μωρού και να είναι έκπληξη!Μα πραγματικά ειναι τόσο όμορφη έκπληξη να μαθαίνεις τι παιδάκι έφερες στον κόσμο την στιγμη της γέννας!Να σου πω την αλήθεια επειδή πολλοί με ρωτάνε πας για την κόρη τώρα ε;Η μου λένε αντε το κοριτσάκι τώρα!Δεν το εχω σκεφτεί καλά!Τι εννοώ;Πλέον η ζωή μου ειναι ανδροκρατούμενη!χαχα!Συνήθισα πλεον στα αγορίστικα ρουχαλάκια ναι αυτά τα μπλε,κόκκινα,γκρι,χωρίς ίχνος ροζ στις ντουλάπες μας!Συνήθισα στα αγορίστικα παιχνίδια,στα χαρακτηριστικά αυτά των αγοριών ξέρεις,το ενα δωμάτιο γεμάτο αυτοκινητάκια,ε αυτό!Πόσο μου αρέσει αυτός ο μπλε κόσμος των αγοριών μου!Δεν τον αλλάζω με τίποτα!Μου έχει μάθει πολλά αλλωστε!Τώρα οτι ειναι να έρθει ας έρθει!Θέλει να μου στείλει αλλο ενα αγοράκι και να συνεχίσει αυτή την όμορφη αγορίστικη παρέα η έχει σκοπό να μου στείλει το κοριτσάκι της οικογένειας που θα μας αλλάξει λίγο τα δεδομένα;χαχα!Πραγματικά δεν έχω καμία προτίμηση!Γερό να είναι και οτι θέλει ας είναι!Το εννοώ!Απλά αν ειναι κοριτσάκι να σου πω την αλήθεια μαλλον έχουμε ήδη αποφασίσει όνομα!Οπως θα ξέρεις ήδη στα δυο μας αγόρια δώσαμε ονόματα καθαρά της αρεσκείας μας και λίγο ιδιαίτερα!Αυτό φυσικά θα συνεχιστεί και με το τρίτο μας παιδάκι!Απλά αν ειναι αγοράκι σίγουρα οι ωραίες επιλογές έχουν μειωθεί αρκετά....Και πάλι υπάρχουν ωραία ονόματα να βρεις βέβαια!Έχω σκεφτεί μερικά που τα είχα στο μυαλό μου και στους προηγούμενους γιους μου πριν επιλέξουμε!Αν όμως ειναι κορίτσι,οι ονομαστικές επιλογές ειναι τόσες πολλές!Πόσο όμορφα γυναικεία ονόματα υπάρχουν!Πιο να πρωτοδιαλέξεις!Ωστόσο,έχουμε αδυναμία σε ενα,που τυχαίνει(γιατι έτυχε όντως....)να ειναι ταιριαστό και με αυτό των αγοριών!Να στο πω απο τώρα;Η να μην στο πω;Να στο κρατήσω για έκπληξη και σένα;χαχα!Εσυ έχεις στο μυαλό σου κανένα αγαπημένο ανδρικό αλλα και γυναικείο όνομα που θα πρότεινες;
    Σε λίγο 24χρονών,μαμά δυο υπέροχων αγοριών που μου έχουν πάρει το μυαλό και με έχουν αλλάξει σαν άνθρωπο,και σύντομα....τρίτεκνη!Ποιος να μου το έλεγε!Μου φαίνεται απλα απίστευτο!Υγεία πάνω απο όλα και δύναμη!Δύναμη να αντέχουμε κάθε κύμα στο ταξίδι αυτό της μητρότητας....
Αυτό που ζητάω ειναι να πάνε όλα καλά και να μεγαλώσει όμορφα η οικογένεια μας!Τίποτα άλλο!Και αν με αυτό μου το προσωπικό άρθρο φάνηκε σαν να γκρίνιαξα λίγο,συγχώρεσε με ήθελα απλά να σου πω τα όσα νιώθω....

Μανούλες σε παρόμοια φάση,αγωνιστικούς χαιρετισμούς,στείλτε και απο εδώ την δική σας θετική ενέργεια!Και να θυμόμαστε,μια έγκυος γυναίκα ειτε στην πρώτη εγκυμοσύνη της ειτε στην τέταρτη εχει ανάγκη απο ΣΤΗΡΙΞΗ!Είτε φωνάζει για βοήθεια,ειτε οχι να της την προσφέρετε απλόχερα!



My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates