Christmas tag!


via


Η φίλη μου Μαρίνα με προσκάλεσε να απαντήσω σε ένα υπέροχο χριστουγεννιάτικο tag.
Οπότε πάμε να δούμε τις απαντήσεις μου:


1. Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;Λατρεύω όλες τις χριστουγεννιάτικες ταινιες!

2. Έχεις κάποια αγαπημένη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση;Μα φυσικά η γέννηση της κόρης μου Παραμονή Χριστουγέννων του 2012!

3. Ποιο είναι το αγαπημένο σου εορταστικό φαγητό;Αγαπώ το φαγητό και ειδικά το φαγητό που είναι μαζί με την οικογένεια σου. Λατρεύω τη πατατοσαλάτα και πατζαροσαλάτα της πεθεράς μου!

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο δώρο που έχεις πάρει ποτέ;
Μα φυσικά την κορούλα μου!

5. Ποιο είναι το άρωμα που σου θυμίζει Χριστούγεννα;Η κανέλλα!!!

6. Έχεις κάποια αγαπημένη Χριστουγεννιάτικη παράδοση;Τα τελευταία χρόνια ετοιμάζω ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για την Αναστασία μου.

7. Τι είναι αυτό που αγαπάς περισσότερο στα Χριστούγεννα;Οι οικογενειακές στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους μας.

8. Ποιο είναι αυτό το ένα δώρο που πάντα μπορεί να ήθελες αλλά ποτέ δεν πήρες τα Χριστούγεννα;Δεν υπάρχει κάποιο δώρο γιατί πραγματικά έχω όλα αυτά που θέλω και για μένα δεν εχουν σημασία τόσο τα υλικά αγαθά!

9. Τα δώρα σου τα ανοίγεις την παραμονή της Πρωτοχρονιάς ή την 1η ημέρα του χρόνου;Προσπαθούμε για 1η μέρα του χρόνου αλλά όχι πάντα!

10. Μία ευχή για το νέο έτος;Υγεία, πολλά χαμόγελα, αγάπη και πολύ πολύ χρυσόσκονη!

Και τώρα, ποιες αγαπημένες μου Bloggers κάνω tag για να απαντήσουν και αυτές στις παραπάνω ερωτήσεις:
Αν κάνετε το tag post αυτό μην ξεχάσετε να μου αφήσετε το Link σας για να δω κι εγώ τις απαντήσεις σας και φυσικά να κάνετε tag και τις δικές σας αγαπημένες bloggers!

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates