Bloggers sharing... sparkles!

Οι bloggers έχουν μια μαγική δύναμη να στέλνουν λαμπέρη χρυσόσκονη. Φέτος τις γιορτές έλαβα πολύ από αυτή η μαγική σκόνη.
  • Μύστικα Ξωτικούλια. Για δεύτερη χρονιά διοργάνωσα και τα μυστικά ξωτικούλια μου. Το ξωτικό μου για φέτος ήταν η Ζήνα Μπερίκου. Μου έστειλε ένα υπέροχο λαιμό, χειροποίητα στολίδια από παιδικά χεράκια, καρτούλα και αυτοκολλητάκια.

  • Η αγαπημένη μου Μαρίνα μαζί με το Φατσουλίνο μας έστειλαν ένα πακέτο γεμάτο καλούδια. Λατρεμένα μας love you!
  • Το γλυκό μου Δέσποινακι μας έφτιαξε σκουφάκια για να είμαστε ασορτί με την Τσιτσία και μας έφτιαξε και ένα αγαπησιάρικο ημερολόγιο. Ευχαριστούμε κοριτσάκι μου γλυκό.

 

Σας ευχάριστω όλες για την υπέροχη χρυσόσκονη και τα υπέροχα πακετάκια που μου στείλατε. Έλαβα και άλλες πολλές καρτούλες και σας ευχαριστώ όλες! Να είστε πάντα καλά και να χαίρεστε τις οικογένειες σας.
Δέσποινα
 

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates