Andrianna's Creations!!!

Η Αντριαννα είναι δημιουργός της σελιδας Andriannas Creations και Σπιτικες μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού by Andriana.
Λιγα λογια για την ίδια:
Είμαι η Ανδριάνα και είμαι καλλιτέχνης με δημιουργική τρέλα! Μη γελάτε, στα 42 μου αποφάσισα πως από Ιστορικός-Φιλόλογος θέλω γίνω οργανώτρια πάρτι και λίγο μετά πλέκτρια.. ή σχεδόν ταυτόχρονα; Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα, αλλά έτσι είναι οι καλλιτέχνες: λίγο τρελούτσικοι, λίγο εκκεντρικοί, λίγο απ' όλα. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή... το πλέξιμο με το βελονάκι (γιατί ξέρω και βελόνες, και κέντημα και λίγο ράψιμο) το έμαθα στα 10 μου χρόνια, από τη μαμά! Το άφησα να κοιμάται αρκετά χρόνια λόγω σπουδών και αφού έκανα οικογένεια και έμεινα στο σπίτι το ξανά έπιασα στα χέρια μου ως ψυχοθεραπεία. Κάνοντας δώρα εδώ κι εκεί, γιατί μου είχε γίνει κάτι σαν μανία, όλοι με παρότρυναν να τα πουλάω, γιατί ήταν πολύ καλά! Πες -πες πείστηκα και ενώ είχα ήδη ξεκινήσει να κάνω εδέσματα και γλυκά για catering, που το είχα ονομάσει “ΣΠΙΤΙΚΟ”, τα παρατάω, για να αφοσιωθώ στο πλέξιμο. Για πλάκα το καλοκαίρι του 2012 πήρα τα πρώτα μου ευρώ στο χέρι και είπα να το δοκιμάσω. Έτσι την επόμενη χρονιά προέκυψε η πρώτη σελίδα, η Πλεκτές Δημιουργίες Andriana's Creations . Όμως, επειδή παράλληλα και άτυπα ασχολούμουν και με μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού είπα να τα κάνω περισσότερο γνωστά στο ευρύ κοινό, δημιουργώντας τη δεύτερη μου σελίδα: Σπιτικες μαρμελαδες και γλυκα κουταλιού by Andriana. Από τον περασμένο Δεκέμβρη έχω και μια ομάδα για όλους τους λάτρεις των χειροποίητων που λέγεται: Η γωνιά του χειροποίητου . Ελπίζω να μη σας ζάλισα... Ένα μόνο έχω να πω: είμαι τρελά ερωτευμένη με τη δημιουργία!!!

-Ποτε καταλάβεις οτι πιάνουν τα χέρια σου?
Από πολύ νωρίς! αφού στα 10 ήξερα κιόλας βελονάκι!

-Και πόσες ώρες την μέρα έπλεκες όταν ξεκίνησες; Πότε, με ποια αφορμή, σκέφτηκες να ασχοληθείς με αυτό επαγγελματικά;
Δεν έχω μετρήσει σύνολο, όποτε μου το επιτρέπουν οι συνθήκες, γιατί ο χρόνος μοιράζεται μεταξύ οικογενειακών υποχρεώσεων.

-Οι τιμες σας που κυμαινονται?συμβαδιζουν με τα οικονομικα δεδομενα της εποχης?
Οι τιμές είναι αρκετά καλές και συμβαδίζουν με τα δεδομένα της εποχής. Άλλωστε είμαι κάτοικος αυτής της χώρας και γνωρίζω καλά την κατάσταση.

-Ειναι η μονη σου απασχοληση!μια τετοια χειροποιητη ενασχοληση επαγγελματικη εχει στις μερες μας χρηματικη ανταποκριση?
Είναι η μόνη μου απασχόληση, αλλά οι χρηματικές απολαβές αντιστοιχούν σε ημι-απασχόληση, παρότι με απασχολεί αρκετά μέσα στη μέρα...

-Φτιάχνεις και χειροποίητα γλυκά του κουταλιού,μπισκότα κτλ πως σου ήρθε η ιδέα για αυτά;
Τα γλυκά κουταλιού είναι στοιχείο της Ελληνικής παράδοσης και ως Ηπειρώτισσα τα γνωρίζω από πολύ μικρή, μια που παλιά δεν υπήρχε άλλο γλυκό στα σπίτια. Τα μπισκοτάκια τα ξεκίνησα γιατί ήθελα να μπορούν οι μαμάδες κυρίως να δίνουν στις διάφορες εκδηλώσεις (γεννητούρια, πάρτι, βαπτίσεις..) σπιτικά γλυκίσματα, χωρίς συντηρητικά και όλα αυτά τα πρόσθετα του εμπορίου που μπορεί καμιά φορά να μην κοστίζουν πολύ στην τσέπη, είναι επιβαρυντικά όμως για την υγεία των παιδιών.

-Η εμπνευση των κατασκευων σου απο που πηγαζει κυριως?
Τα πάντα είναι έμπνευση για μένα! Τα περισσότερα σχέδια τα έχω στο μυαλό μου, τα φαντάζομαι και τα υλοποιώ, γι' αυτό θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο καλλιτέχνη. Σπάνια ακολουθώ σχεδιαγράμματα και οδηγίες. Βλέπω και εμπνέομαι..







Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ την Αντριάννα για την υπεροχή συνέντευξη!!! Καλη επιτυχία σε όλες σου τις χειροτεχνίες!!!
Καλό βράδυ!!!
Δέσποινα!!!

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates